ارسال سوالات امتحانات نهایی در فضای امن الکترونیکی ، دانش آموزان فریب کاسبکاران را نخورند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با اشاره به فعالیت کاسبکاران و سوداگران سوالات امتحانی، گفت: از هم اکنون این کاسبکاران با ایجاد گروه در شبکه های اجتماعی به دنبال فریب دانش آموزان هستند و ادعا می نمایند که سوالات امتحانی را دارند، در حالی که هنوز سؤالات طراحی نشده اند.

ارسال سوالات امتحانات نهایی در فضای امن الکترونیکی ، دانش آموزان فریب کاسبکاران را نخورند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خسرو ساکی در تبادل نظر با فارس در مورد امنیت امتحانات نهایی، اظهار کرد: فرایند ارسال سوالات امتحانات نهایی مانند سال گذشته به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و امکان لو رفتن سؤالات امتحانی وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت کاسبکاران و سوداگران سوالات امتحانی، گفت: از هم اکنون این کاسبکاران با ایجاد گروه در شبکه های اجتماعی به دنبال فریب دانش آموزان هستند و ادعا دارند که سوالات امتحانی را دارند در حالی که هنوز سوالات طراحی نشده اند.

ساکی توضیح داد: دانش آموزان فریب این کاسبکاران را نخورند و اطمینان داشته باشند که سوالات امتحان نهایی در فرایندی امن و مطمئن طراحی می گردد و زمانی در اختیار حوزه های امتحانی قرار می گیرد که امکان سوء استفاده، وجود نداشته باشد.

وی همچنین در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی بیان نمود: برگزاری حضوری امتحانات نهایی با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام می گردد و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مورد تأکید است و در حین اجرا، نظارت مستقیم و مستمر انجام خواهد گرفت لذا خانواده ها نگرانی از این بابت نداشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "ارسال سوالات امتحانات نهایی در فضای امن الکترونیکی ، دانش آموزان فریب کاسبکاران را نخورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال سوالات امتحانات نهایی در فضای امن الکترونیکی ، دانش آموزان فریب کاسبکاران را نخورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید