گویا: واکسن آسترازنکا به میزان کافی وارد کشور شده

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن آسترازنکا به میزان کافی وارد کشور شده و پس از طی مراحل قانونی در اختیار مراکز تزریق واکسن قرار می گیرد.

گویا: واکسن آسترازنکا به میزان کافی وارد کشور شده

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فلش و سلفی، محمد مهدی گویا روز یکشنبه اضافه کرد: وقتی یک واکسن وارد کشور می گردد، فرایندی را طی می نماید تا اجازه تزریق به مردم پیدا کند و در این فرایند حتما مستندات به سازمان غذا و دارو ارائه گردد که پس از تایید این مستندات به وسیله این سازمان و انجام اقدامات دیگر مانند برچسب زدن در نهایت آماده تزریق به هموطنان می گردد.

وی ادامه داد: اکنون واکسن آسترازنکا در اختیار ما واقع شده است، اما هنوز مدارک و مستندات آن به سازمان غذا و دارو تحویل داده نشده است.

گویا گفت: به محض اینکه مدارک و مستندات تحویل سازمان غذا و دارو گردد و آن ها تایید نمایند، اجازه توزیع واکسن داده خواهد شد تا در اختیار هموطنان قرار گیرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: بابت تاخیر اتفاق افتاده، هر چند که به وزارت بهداشت مربوط نمی گردد، ولی من به نوبه خود از مردم عزیز پوزش می طلبم.

لازم به ذکر است تا به امروز 60 میلیون و 490 هزار و 309 نفر دُز اول، 53 میلیون و 586 هزار و 646 نفر دُز دوم و 14 میلیون و 563 هزار و 440 نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نموده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 128 میلیون و 640 هزار و 395 دُز رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گویا: واکسن آسترازنکا به میزان کافی وارد کشور شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گویا: واکسن آسترازنکا به میزان کافی وارد کشور شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید