بارش باران و برف در بیشتر شهرستان های خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرنگاران/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته بیشتر شهرستان های خراسان رضوی را بارش باران و برف فرا گرفته است.

بارش باران و برف در بیشتر شهرستان های خراسان رضوی

مرتضی اثمری در گفت وگو با وبلاگ فلش و سلفی اظهار کرد: بیشترین اندازه بارش در ریوش به اندازه 13.6 میلیمتر ثبت شده است و پس از آن در شهرک امام به اندازه 8.5 و در مشهد 5 میلیمتر بارش داشته ایم. در این مدت در شهرستان های زاوه و درگز بارش باران نداشته ایم.

وی اضافه نمود: طی این مدت در برخی از شهرستان مانند فریمان و مشهد همراه با بارش باران، برف نیز باریده است، اما روی زمین ننشسته است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا جوی پایدار برای منطقه ها مختلف استان خراسان رضوی پیش بینی شده است و میانگین دمای هوا در استان به تدریج افزایش می یابد.

اثمری شرح داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 8 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش دارد. همچنین کمینه دمای هوای دیشب مشهد یک درجه سلسیوس بود که امشب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید. گفتنی است که امروز هوای مشهد به جهت آلودگی هوا در شرایط سالم قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای هوای صفر درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای 21 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت 54 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش باران و برف در بیشتر شهرستان های خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و برف در بیشتر شهرستان های خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید