بخشودگی اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور حمایت از بخش های خصوصی، اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی تا زمان بازگشایی مجدد بخشوده شد.

بخشودگی اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، به پیشنهاد امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و با موافقت هیات مدیره این سازمان، با توجه به شرایط پیش آمده بعد از شیوع ویروس کرونا در جامعه و به منظور حمایت از بخش خصوصی، اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی تا زمان بازگشایی مجدد مجموعه ها بخشوده شد.

پس از شیوع کرونا و به منظور مقابله با شیوع این ویروس مجموعه های ورزشی تحت پوشش شهرداری تعطیل شد که بخشی از این مجموعه ها در اجاره بخش خصوصی واقع شده است. با توجه به عدم درآمدزایی بخش خصوصی از مجموعه ها، اجاره ماهانه 56 مجموعه ورزشی برون سپاری شده تا سرانجام بحران کرونا بصورت رایگان محسوب خواهد شد.

مبلغ ماهانه این بخشودگی بیش از 13 میلیارد ریال است که با توجه به شرایط جامعه این مبلغ دریافت نخواهد شد.از سوی دیگر، برای جلوگیری از هرگونه تجمع در استادیوم های سازمان ورزش برای جلوگیری از شیوع کرونا، درب تمام این اماکن پلمپ شده و بصورت روزانه، مورد بازرسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بخشودگی اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشودگی اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید