برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرنگاران/آذربایجان غربی دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار می گردد

برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی به نقل از روابط عمومی واحد، دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل باهدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان استان و به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می گردد.

پور محمود دبیر منش آذربایجان غربی با تشریح اهداف این استارتاپ گفت: این رویداد استارتاپی با محورهای مشاغل خانگی، سلامت و پزشکی، سوغات استان، آموزشهای الکترونیکی، بازارچه های مرزی استان، گیاهان دارویی همراه با اهدای جوایز ارزنده به ایده های اول تا سوم برگزار می گردد.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا 13 مردادماه 1400 آثار خود را به سایت دریافت ایده به نشانی jdurmia.ir ارسال نمایند.

دبیر منش آذربایجان غربی گفت: این رویداد با مشارکت سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، دانشگاه علمی کاربردی استان، مرکز فناوری و رشد دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان، مرکز نوآوری و توانمندسازی جهاددانشگاهی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است زمان پیش رویداد 17 مرداد 1400 و زمان برگزاری رویداد استارت آپی طراحی اپلیکیشن موبایل 20، 21 و 22 مرداد 1400 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین رویداد استارتاپی چند روزه طراحی اپلیکیشن موبایل در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید