بی خبری فدراسیون تکواندو از شرایط کیمیا علیزاده، نایب رئیس نیست!

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شامگاه چهارشنبه در میان تمام اخبار سیاسی و اقتصادی مهم، یک خبر حسن ختام خوبی برای اخبار ورزشی نبود. انتشار عکسی از کیمیا علیزاده در یک سالن ورزشی در هلند و آب و تاب یک رسانه فارسی زبان، باعث شد تا خبر مهاجرت یا پناهندگی او به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی دست به دست شود تا ورزش ایران را در سرانجام هفته تحت شعاع قرار دهد.

بی خبری فدراسیون تکواندو از شرایط کیمیا علیزاده، نایب رئیس نیست!

در این خصوص وبلاگ فلش و سلفی تلاش زیادی داشت تا با یکی از مسئولان فدراسیون و البته نایب رئیس بانوان به عنوان نفر اول مسئول حوزه بانوان در مورد شرایط علیزاده گفتگو کرده و اخبار جدیدی کسب کند.

شکریان مسئول روابط عمومی فدراسیون با بیان اینکه منتظر گفتگو با علیزاده هستیم، به مهر گفت: کیمیا هم اکنون در خارج از ایران است و بعد از گفتگو با وی در این خصوص اظهار نظر خواهیم کرد.

زهرا سروی نایب رئیس بانوان به تماس های مکرر وبلاگ فلش و سلفی پاسخ نداد و مهرو کمرانی مربی تیم ملی و مربی شخصی وی نیز که رابطه نزدیکی با کیمیا دارد نیز تماس های خود را بی پاسخ گذاشت.

نکته اصلی اینجاست که سروی به عنوان نایب رئیس بانوان فقط زمانی که تیم ملی آن هم نوجوانان و جوانان و از همه مهمتر کیمیا مدال کسب می کرد، برابر رسانه ها ظاهر شده و از افتخارآفرینی و آغاز حرکت جدید بانوان و… سخن می گفت.

اما در شرایط فعلی که باید جوابگوی رسانه ها باشد، بعد از چند بار بی پاسخ گذاشتن تلفن و پس از نزدیک به دو ساعت در پاسخ به پیامک وبلاگ فلش و سلفی عنوان داشت آنچه در سایر مصاحبه ها عرض کردم می تواند منبع شما باشد و مطلب دیگری ندارم.

البته سروی مدتهاست پشت نتایج نسبتاً خوب تیم های رده سنی پایه پنهان شده و در زمان نتایج ضعیف و اتفاقات بد پیرامون تیم ملی در رقابتهای مختلف تلفن همراه خود را پاسخ نمی دهد. شاید این انتظار از نایب رئیسی که کمترین اطلاعات را در مورد شرایط ملی پوشان دارد اندکی زیاده خواهی است.

به هر حال از کیمیا علیزاده به عنوان اولین بانوی مدال آور ایران در بازی های المپیک و جهان می بایست بیشتر مراقبت می شد. هر چند امیدواریم این خبرها صحت نداشته باشد و او بازهم با پرچم مقدس تکواندو ایران مبارزه کند اما شواهد چیز دیگری می گوید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بی خبری فدراسیون تکواندو از شرایط کیمیا علیزاده، نایب رئیس نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خبری فدراسیون تکواندو از شرایط کیمیا علیزاده، نایب رئیس نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید