تأکید بر نظارت و کنترل بیشتر برای استفاده از فضای مجازی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، بر پالایش نظارت و کنترل بیشتر از سوی خانواده ها برای استفاده از فضای مجازی تأکید کرد.

تأکید بر نظارت و کنترل بیشتر برای استفاده از فضای مجازی

به گزارش از ، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختکمک در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده، ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش استفاده از فضای مجازی گفت: دسترسی جوانان و بچه ها به فضای مجازی بدون نظارت والدین آسیب زاست.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در دسترس قرار دریافت فضای مجازی برای بچه ها و نوجوانان به منظور دریافت مطالب آموزشی مدارس و دانشگاه، این فرصت در برخی مواقع به بحران و چالش تبدیل شده است.

مردانی با تاکید بر اینکه بخشی از امنیت روانی و اجتماعی جامعه می تواند متأثر از التهابات فضای مجازی باشد افزود: در روز هایی که استفاده از فضای مجازی در بین همه فراگیر شده است، این فضا هم به عنوان یک تهدید و چالش و هم یک فرصت تبدیل شده است.

او ادامه داد: استفاده دانش آموزان و دانشجویان در روز های شیوع کرونا برای دریافت مطالب آموزشی درس ها از مزایا و فرصت های فضای مجازی است، اما به دلیل کمبود نظارت ها، برخی مسائل نیز در این روز ها بوجود آمده است که این امر نیاز به برنامه ریزی و نظارت بیشتر دارد.

مردانی بر پالایش نظارت و کنترل بیشتر از سوی خانواده ها برای استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد این فرصت به تهدید تبدیل شود.

او با اشاره به مسائل و مسائل فرهنگی، اجتماعی و سلامت در حوزه زنان و خانواده افزود: آسیب اجتماعی، ثابت نیست و روز به روز زیاد می شوند، که کنترل آسیب و کاهش مسائل اجتماعی از وظایف کارگروه اجتماعی و خانواده است.

مردانی افزود: فرهنگسازی، آموزش مهارت های زندگی سالم و افزایش نشاط اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از فعالیت های مهم این کارگروه است.

او در ادامه به توسعه بیمه روستاییان و عشایر در استان اشاره کرد و گفت: 70 درصد سهم بیمه روستاییان و عشایر را دولت پرداخت می کند که توسعه این بیمه در مناطق روستایی و عشایری نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگسازی دارد.

مردانی افزود: این بیمه کمک زیادی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان، کاهش اختلافات طبقاتی، تأمین امنیت اجتماعی و توزیع عادلانه درآمد دارد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تأکید بر نظارت و کنترل بیشتر برای استفاده از فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید بر نظارت و کنترل بیشتر برای استفاده از فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید