تمام محورهای استان لغزنده است، تردد در محورهای پاوه و کرند-سرپل ذهاب فقط با زنجیرچرخ

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، خبرنگاران/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به سطح لغزنده تمامی معابر استان در پی بارش های شبانه روز گذشته گفت: در حال حاضر تردد در محورهای منتهی به شهرستان پاوه و نیز محور کرندغرب-سرپل ذهاب تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تمام محورهای استان لغزنده است، تردد در محورهای پاوه و کرند-سرپل ذهاب فقط با زنجیرچرخ

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با وبلاگ فلش و سلفی، با اشاره به بارش برف و باران در تمامی محورهای استان طی شبانه روز گذشته گفت: در حال حاضر بارش ها قطع شده، اما سطح تمامی محورهای استان لغزنده است.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل بارش برف در حال حاضر تردد در محور کرندغرب به سمت سرپل ذهاب و نیز محورهای منتهی به شهرستان پاوه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

حیدری گفت: همچنین در برخی محورها از جمله محور بیستون به سمت کنگاور و محور کرمانشاه به سمت اسلام آبادغرب بصورت مقطعی مه گرفتگی گزارش شده که رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به استقرار 60 تیم گشتی در سطح محورهای استان گفت: همچنین 10 تیم بصورت ثابت در گردنه های برف گیر استان از جمله سرمیل، بیدسرخ و قلاجه مستقر هستند.

حیدری با اشاره به شرایط ناپایدار جوی و لغزنده بودن محورها، از رانندگان خواست تا حد توان از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: پیش از حرکت حتما از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و حتما تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست تا با توجه به سطح لغزنده معابر از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز جدا خودداری کرده و رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

وی با اشاره به مه گرفتگی برخی محورها از رانندگان خواست تا هنگام تردد در این محورها از چراغ مه شکن استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمام محورهای استان لغزنده است، تردد در محورهای پاوه و کرند-سرپل ذهاب فقط با زنجیرچرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام محورهای استان لغزنده است، تردد در محورهای پاوه و کرند-سرپل ذهاب فقط با زنجیرچرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید