توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به توضیحاتی درخصوص افزایش حقوق دستیاران، گفت چنانکه این مصوبه تا خاتمه ماه اجرایی نشود، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران

به گزارش وبدا، دکتر علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش حقوق دستیاران که در جلسه هیات امنای وزارتخانه مورد تصویب قرار گرفته است، مطرح کرد: براساس این مصوبه مقرر شده است، حقوق دستیاران مجرد مبلغ 6 میلیون تومان و دستیاران متاهل 8 میلیون تومان درنظر گرفته گردد.

وی با بیان اینکه این روزها نگرانی هایی مبنی بر اینکه این مصوبه اجرایی نگردد، به وجود آمده است، شرح داد: مصوبات هیات امنای وزارت بهداشت برای اجرا باید در هیات امنای دانشگاه ها هم تصویب شوند.

رحیم نیا توضیح داد: به همین دلیل و پس از برگزاری جلسات مربوطه و تصویب دانشگاه ها، پرداخت دستیاران انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت اظهار کرد: گویا در بعضی دانشگاه ها جلسات لازم درخصوص آنالیز این موضوع برگزار و در بعضی دیگر اقدامی صورت نگرفته است؛ تشکیل نشدن جلسات به معنای عدم تصویب مصوبه در هیات امنای دانشگاه ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه دستیاران نگران نباشند، مطرح کرد: چنانکه این مصوبه تا خاتمه ماه اجرایی نگردد، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید