جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان ، گیتی پسند جز قهرمانی نمی خواهد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، گیتی پسند و مس سونگون در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از ساعت 17:30 در استادیوم پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر می فرایند، رقابتی با سبقه تاریخی خود از اهمیت و جذابیت خاصی برا طرفداران فوتسال برخوردار است.

جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان ، گیتی پسند جز قهرمانی نمی خواهد

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می فرایند که گیتی پسند چهار امتیاز با رقیب دیرینه خود فاصله دارد و در صورت پیروزی می تواند هفت امتیاز از مس سونگون و شش امتیاز از کراپ الوند و مقاومت البرز فاصله بگیرد و در فاصله چهار هفته تا سرانجام رقابت ها تا حدی قهرمانی خود را تضمین کند.

در سمت مقابل مس سونگون در سودای تکرار قهرمانی خود در لیگ فوتسال است، آنها در صورت پیروزی مقابل اصفهانی ها در فاصله یک امتیازی از صدر جدول قرار می گیرند و این موضوع جنگ قهرمانی در صدر جدول را به بالاترین حد خود می رساند.

گیتی پسند، کوشش مرگبار برای قهرمانی

گیتی پسند با سابقه طولانی خود در لیگ فوتسال دو سالی است که قافله قهرمانی را به مس باخته و اصلاً دوست ندارد این عدد به سه برسد و برای سرانجام این فرایند شاگردان کشاورز راهی جز پیروزی در اصفهان ندارد.

آنها از پنج بازی اخیر خود چهار برد کسب کردند و فقط کراپ الوند پیروز شده در این بازی ها گیتی پسند را شکست دهد، آنها 27 گل در این پنج بازی زده اند و 10 گل نیز دریافت کردند، آماری که نشان می دهد گیتی پسند می تواند در دفاع آسیب پذیر باشد.

تقابل رجحانن حمله با رجحانن دفاع

گیتی پسند فصل گذشته در مجموع مرحله اول و دوم مسابقات در 22 مسابقه پیروز به زدن 80 گل شد، در حالی که این فصل در 21 بازی لیگ رجحان خود 110 گل زده اند آماری درخشان در خط حمله که بخش زیادی از آن روی دوش سعید احمد عباسی است.

در سوی مقابل مسی ها در این 21 مسابقه تنها 33 گل دریافت کردند تا با اختلافی 9 گله رجحانن خط دفاع لیگ لقب بگیرند، آنها بیشتر این آمار خوب را مدیون علیرضا صمیمی دروازه بان مطرح خود هستند.

حواشی قبل از بازی، نفت روی آتش رقابت

در حالی که همواره ال کلاسیکو فوتسال حساسیت های خاص خود را داشته این بازی به طور ویژه تری زیر زره بین است، در حالی که بازی ابتدا قرار بود پنجشنبه هفته گذشته برگزار گردد با دو بار تعویق قرار شده امروز برگزار گردد، بازی که تعدادی از مسئولین بلندپایه کمیته فوتسال از نزدیک نظاره گر آن خواهند بود.

بعلاوه در روزهای اخیر شایعه فرستادن جاسوس از تیم گیتی پسند به تمرین مس سونگون مطرح شد، موضوعی که با واکنش قاطع مسئولین گیتی پسند روبه رو شد و حتی بحث شکایت نیز مطرح شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان ، گیتی پسند جز قهرمانی نمی خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان ، گیتی پسند جز قهرمانی نمی خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید