رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛ قلعه گنج الگوی 14 طرح اقتصاد مقاومتی دیگر در کشور

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سعیدی کیا در بازدید از شهرستان قلعه گنج گفت:در 14 نقطه کشور طرح مشابه و الگو گرفته از اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج را آغاز کردیم و تا آبادانی این نقاط این روند ادامه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛ قلعه گنج الگوی 14 طرح اقتصاد مقاومتی دیگر در کشور

به گزارش خبرنگار از ، سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه ستاد کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی، برای بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج امروز وارد این شهرستان شدند.

وی ضمن بازدید از چندین طرح اقتصاد مقاومتی از جمله، مجتمع بز شیری مورسیا، کارخانه روغن کشی کنجد، نیروگاه 4 مگاواتی خورشیدی، کارخانه بزرگ آهک، چند طرح گلخانه و طرح توان افزایی روستایی در روستای وکیل آباد گفت:به حول و قوه الهی ما در 14 نقطه کشور طرح مشابه و الگو گرفته از شهرستان قلعه گنج را شروع کردیم و تا آبادانی این نقاط این روند ادامه دارد.

همچینن رضایی رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان کشور در شهرستان قلعه گنج یک کار انقلابی و موفق را شروع نموده و در این راستا توانسته است طرح هایی خوبی را به عنوان الگو به جا هایی دیگر ارائه کند.

وی اضافه نمود:امیدوارم به زودی این طرح ها در دیگر نقاط محروم کشور به اجرا در بیاید و دیگر مناطق محروم هم بتوانند از نعمت این طرح ها استفاده نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛ قلعه گنج الگوی 14 طرح اقتصاد مقاومتی دیگر در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛ قلعه گنج الگوی 14 طرح اقتصاد مقاومتی دیگر در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید