روستا های بالای 20 خانوار اردبیل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، فرماندار اردبیل گفت: کلیه روستا های بالای 20 خانوار شهرستان اردبیل تا سرانجام سال جاری تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.

روستا های بالای 20 خانوار اردبیل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی اردبیل مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی در روستا های اردبیل گفت: تا خاتمه سال جاری کلیه روستا های بالای 20 خانوار در شهرستان اردبیل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.

او از افتتاح دو پروژه ارتباطی در روستا های شهرستان اردبیل با اعتبار 4 میلیارد تومان اطلاع داد و اضافه نمود: دو سایت تلفن همراه در روستا های کرد کندی و قلعه جوق شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه برای راه اندازی این دو پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است اعلام کرد: سال گذشته 11سایت ارتباطی در روستا های شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید و 42 پروژه ارتباطی برای تحت پوشش قرار دادن 50 روستای شهرستان با اعتبار 70 میلیارد تومان در حال انجام است.

حل مسائل اینترنت مدارس 503 روستای شهرستان اردبیل

امامی یگانه اظهار کرد: سال گذشته طرح حل مسائل اینترنت و آنتن دهی مدارس در 503 روستای شهرستان اردبیل اجرایی شد که برای این طرح هم 5 میلیارد تومان هزینه شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "روستا های بالای 20 خانوار اردبیل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستا های بالای 20 خانوار اردبیل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید