سامری: دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود، بازیکن مصدوم ما به یک هفته استراحت مطلق احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ما کوشش زیادی کردند تا از این بازی نتیجه بگیرند ولی دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود .

سامری: دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود، بازیکن مصدوم ما به یک هفته استراحت مطلق احتیاج دارد

حماد سامری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فلش و سلفی در خصوص پیروزی 74 و 72 تیمش مقابل پگاه ایران در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال گفت: انتظار چنین بازی سخت و نزدیکی را داشتم چون پگاه تمام بازی های خود را به همین شکل برگزار نموده بود و حریفان این تیم تحت فشار زیادی قرار داشتند .

سامری ادامه داد: بازیکنان پگاه بسکتبال را خوب ارائه می دهند ولی مسئله ای که ما در این بازی با آن درگیر بودیم مصدومیت مهدی مرادی نسب در نیمه اول و چهار فوله شدن حسن زاده بود. ما این بازیکنان را در نیمه دوم در اختیار نداشتیم و از این جهت کار ما بسیار سخت شد. بازیکنان ما کوشش زیادی کردند تا از این بازی نتیجه بگیرند ولی دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود .

سرمربی نفت در خصوص اینکه بازیکنان ذخیره پگاه 29 امتیاز برای این تیم کسب کردند، گفت: پگاه تیم یکدستی است که بازیکنان ذخیره و اصلی آن تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند ولی در تیم ما فاصله زیادی بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود دارد که ما را دچار محدودیت می نماید. به همین خاطر برای پیروزی در هر بازی باید کوشش مضاعفی به کار ببندیم .

سامری در خصوص وضعیت بازیکن مصدوم خود گفت: پس از اینکه مرادی نسب از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد، حدود 40 دقیقه منتظر شدیم تا اورژانس به سالن آزادی بیاید و بازیکنان مصدوم ما را به بیمارستان منتقل کند. او به خاطر ضربه سنگینی که به سرش وارد شد، تمام دیشب را در بیمارستان گذراند. خوشبختانه مشکل جدی برای او به وجود نیامده ولی او احتیاج به یک هفته استراحت مطلق دارد. تعطیلی لیگ برتر بسکتبال به خاطر اردوهای تیم ملی فرصت مناسبی برای ریکاوری این بازیکن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سامری: دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود، بازیکن مصدوم ما به یک هفته استراحت مطلق احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: دست کادر فنی برای تعویض واقعاً خالی بود، بازیکن مصدوم ما به یک هفته استراحت مطلق احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید