ماهانه بیش از هزار عمل جراحی در ایرانشهر انجام می شود

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: ماهانه حدود هزار و 200 عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان انجام می شود.

ماهانه بیش از هزار عمل جراحی در ایرانشهر انجام می شود

به گزارش از ، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ؛ محمد مهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان ایرانشهر با 11 متخصص جراح و تجهیزات مدرن پزشکی با انجام هزار الی هزار و 200 مورد عمل جراحی در ماه ضمن حضور متخصصان کلیه و مجاری ادرار، مغز و اعصاب و ستون فقرات، جراحی عمومی و ارتوپدی، همواره آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان این منطقه است.

او با اشاره به تلاش های اجرا شده برای توسعه و بازسازی اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر اضافه کرد: هدف از بازسازی اتاق عمل این بیمارستان افزایش فضا، ایجاد تهویه مناسب، ورودی و خروجی مناسب بیماران و افزایش تعداد تخت های اتاق عمل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: توسعه فضای فیزیکی جهت استفاده از تجهیزات خاص نظیر دستگاه های تشخیصی رادیولوژی، میکروسکوپی و سایر تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل های بزرگ و استاندارد، فعال بودن اتاق های عمل جراحی عمومی، اعصاب، ارتوپدی، چشم، گوش حلق و بینی در فضای مدرن و مجهز اتاق عمل جدید و مواردی دیگر از جمله برنامه های اجرا شده در این مجموعه است.

او شرح داد: امکان تصویربرداری پیشرفته حین عمل، استفاده از تجهیزات درمانی پیشرفته، ایجاد تهویه مناسب و همچنین امکان بهره برداری از هوای استریل جهت انجام جراحی های خاص از سایر برنامه های این مرکز است.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار دریافت در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واقع شده است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماهانه بیش از هزار عمل جراحی در ایرانشهر انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهانه بیش از هزار عمل جراحی در ایرانشهر انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید