مرکز نوآوری آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، شورای مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه اندازی مرکز نوآوری آموزش این دانشگاه موافقت کردند.

مرکز نوآوری آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ فلش و سلفی به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید. در این جلسه پیشنهاد راه اندازی مرکز نوآوری آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و برنامه 4 ساله (1404-1400) آموزش دانشگاه آنالیز شد.

متولیان عضو کمیته راهبری مراکز نوآوری سلامت موضوع راه اندازی مرکز نوآوری آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای اعضای جلسه تشریح کرد و گفت: این مرکز در حوزه آموزش فعالیت نموده و به دانشگاه علوم پزشکی تهران یاری می نماید تا ایده های نوآور را تبدیل به محصول کند.

در این جلسه هر یک از مدیران آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران نظرات، پیشنهاد ها و چالش های احتمالی پیش روی راه اندازی این مرکز را اعلام کردند و در نهایت راه اندازی این مرکز را گامی مؤثر در راستای جامعه عمل پوشاندن به ایده های نو در دانشگاه بیان نموده و راه اندازی آن را تصمیمی درست خوانده و حمایت خود از این پیشنهاد را بیان کردند.

فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره برنامه 4 ساله آموزشی دانشگاه گفت: برنامه 4 ساله معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری مدیران این حوزه تدوین و در جلسه هیات رئیسه دانشگاه ارائه شد و اکنون که برنامه آموزش دانشگاه با افق 4 ساله معین شده باید برای به ثمر رساندن این 75 برنامه ناظرین و مجریان را معین کرد.

وی اضافه کرد: پس از این کار برنامه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران در اسرع وقت در سطح ستاد و پس از آن در دانشکده ها و بیمارستان ها عملیاتی می گردد.

در ادامه جلسه ناظرین و مجریان تمامی برنامه ها معین و پیشنهادات مدیران حوزه آموزش به منظور اصلاح بعضی از برنامه ها مطرح و تصویب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مرکز نوآوری آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نوآوری آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید