مشکل باشگاه تراکتور مدیریت است، باید مربی شجاع بیاورند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، عملکرد پر فراز و نشیب تراکتور تبریز در فصل جاری رقابت های لیگ برتر در نهایت به جدایی مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم و سپس استعفای غلامرضا صادقیان از مدیرعاملی باشگاه منجر شد. این شرایط نشان می دهد اوضاع در تیم تراکتور مناسب نیست و حاشیه های زیادی دامنگیر باشگاه شده است.

مشکل باشگاه تراکتور مدیریت است، باید مربی شجاع بیاورند

محمدحسین جعفری مدیرعامل پیشین تراکتور در گفتگو با وبلاگ فلش و سلفی، در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون خصوصی شدن مالکیت این باشگاه و تغییرات متوالی روی نیمکت این تیم صحبت کرد.

پول برای نتیجه گیری تراکتور کافی نیست

جعفری درباره مدیریت تراکتور توسط بخش خصوصی گفت: دو سالی است که تراکتور به بخش خصوصی واگذار شده است. آقای زنوزی واقعا هزینه های زیادی انجام داده است که تراکتور بتواند بازیکنان و مربیان شاخصی داشته باشد اما دیدید که همه چیز به پول ختم نمی شود. در واقع تراکتور برای پیروزیت نباید تمام تکیه اش را به پولی می داد که نفش مهمی در پیروزی مقابل باشگاه های باثبات ندارد. وقتی تیم در اختیار سپاه بود پول نداشتیم. حالا تراکتور به بخش خصوصی رسیده است و پول دارد اما مدیریت نه!

حاشیه نمی گذارد تراکتور نتیجه بگیرد

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: متاسفانه حاشیه های خواسته و ناخواسته ای در تراکتور وجود دارد که مانع از پیروزیت تیم با این حجم از پول دادن ها شده است. به همان اندازه که پول در تراکتور آمده است حاشیه نیز وجود دارد.

انتقاد هوادار به جا است

وی درباره دلخوری محمدرضا زنوزی مالک تراکتور از نقدها هواداران این باشگاه گفت: اگر تراکتور به چنین تیم مهمی تبدیل شده به خاطر هوادارانش است. باید قبول کرد که آقای زنوزی در برهه زمانی بدی اقدام به خرید تراکتور کرد اما هوادار هم وقتی می بیند تیمش چهارگل در خانه از استقلال می خورد انتقاد می کند. زنوزی نباید به این زودی ها دلسرد شود.

مشکل تراکتور بی برنامگی و سوء مدیریت است

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل تراکتور چیست؟ شرح داد: مشکل جدی تراکتور در برنامه ریزی و مدیریت است. این تیم ثبات لازم مدیریتی و برنامه مشخصی برای آینده نداشته است.

زنوزی باید دلالیسم تراکتور را نابود کند

جعفری درباره اینکه گفته می شود برخی دلالان فوتبالی باعث مسائل فنی و مدیریتی تراکتور شده اند، شرح داد: نمی توانم این موضوع را تایید یا تکذیب کنم چون در کنارشان نیستم اما بطور قطع معتقدم که زنوزی باید ریشه آنها را بخشکاند. او باید رفتارهایی انجام دهد که حضور ناخواسته و سوء استفاده های بی جای دلال ها را از بین ببرد. مالک تراکتور باید این کار را هر چه زودتر انجام دهد.

وی افزود: آقای زنوزی مالک باشگاه است و برای باشگاه خودش هم مدیرعامل مشخص کرده است. پس نیازی به حضورش در زمان عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان در تهران، استانبول و روسیه نیست. او باید وارد مسائل کلان شود نه چنین موضوعاتی که می تواند حاشیه به وجود بیاورد.

تراکتور مربی شجاع می خواهد

مدیرعامل پیشین تراکتور درباره تغییرات متوالی روی نیمکت تراکتور افزود: دنیزلی تمام تلاش خود را کرد اما نتوانست پیروز باشد. حالا وقتش است یک مربی شجاع به تراکتور بیاید. فرقی هم ندارد داخلی باشد یا خارجی. او باید قاطعانه در مقابل نقدها بایستد و بهترین تصمیمات فنی را برای جمع کردن حاشیه های پیرامونی بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل باشگاه تراکتور مدیریت است، باید مربی شجاع بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل باشگاه تراکتور مدیریت است، باید مربی شجاع بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید