نامه یورگن کلوپ به طرفداران لیورپول به مناسبت کریسمس

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سرمربی قرمزها می گوید در سالی که گذشت تاثیر نبود طرفداران را با تمام وجود حس نموده است.

نامه یورگن کلوپ به طرفداران لیورپول به مناسبت کریسمس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فلش و سلفی به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، با فرا رسیدن کریسمس باشگاه های مختلف برنامه های فراوانی برای طرفداران خود تدارک دیده اند و با انتشار عکس، ویدیو و ... رسیدن این عید را به طرفداران خود در سراسر جهان تبریک می گویند. در این میان یورگن کلوپ نامه ای برای طرفداران لیورپول منتشر نموده است. نامه مربی قرمز ها را در ادامه می خوانید:

مثل همواره می خواهم برای طرفداران لیورپول در تمام جهان کریسمسی شاد و آرام آرزو کنم و امیدوارم در هرکجای جهان که این نامه را می خوانید، خودتان و کسانی که دوستشان دارید در امنیت و سلامت باشند.

سال گذشته وقتی این نامه را نوشتم، در خصوص تاثیر همه گیری روی زندگی مان به عنوان فوتبالیست های حرفه ای و هم به عنوان انسان حرف زدم. بعد از دوازده ماه، این بیماری هنوز هم تاثیر زیادی روی همه ما دارد، اما باید قبول کنیم که قدم های مثبت زیادی هم در سال 2021 به سمت چیزی که امیدواریم آینده ای روشن تر برای همه ما باشد، برداشته شد.

سال گذشته درس های بزرگی در خصوص این که چه چیزی در زندگی بیشترین اهمیت را دارد و اهمیت سپاسگزاری برای آن ها به ما آموخت. حالا که برایتان می نویسم، یک بار دیگر درگیر موجی از کرونا هستیم و هیچکس نمی تواند پیشبینی کند در هفته ها، ماه ها یا روز های آینده چه پیش می آید، اما یک چیز برایم روشن است. اگر در کنار هم با آن مقابله کنیم، قوی تر هستیم.

بار ها در خصوص احترام و تحسین و سپاسگزاری که برای کارگران خط مقدم مقابله با کرونا قائل هستم، صحبت نموده ام. آن ها چه در انگلیس و چه در تمام جهان ما را مقدم بر سلامت و امنیت خودشان دانسته اند.

این افراد قهرمان هایی واقعی هستند و اگر چه وارد بیست و یکمین ماه کرونا شده ایم، هیچوقت نباید فراموش کنیم چه کار هایی انجام داده اند و هنوز هم انجام می دهند.

متاسفانه این یک حقیقت است که بعضی از خوانندگان این نامه کسی را به خاطر کرونا در سال گذشته از دست داده اند. چه بخشی از خانواده لیورپول باشید یا طرفدار باشگاهی دیگر یا حتی اگر فوتبال دوست نیستید، باز هم افکار و دعا های ما در کنار شماست.

البته امروز و هر روز افکار ما در کنار خانواده ها و دوستانی است که عزیزانشان را در فاجعه هیلزبرو از دست دادند. به خاطر شجاعت و قدرتی که نشان داده اید، مایه الهام ما هستید.

به عنوان بازیکن و کادر فنی، ما هم مسائل و سختی های خودمان را خارج از فوتبال داشته ایم. از بعضی از آن ها خبر دارید و بعضی دیگر را نمی دانید، اما در این لحظات سخت نشان دادیم که چقدر به هم نزدیک هستیم. مثل همواره در زندگی در کنار هم قوی تر هستیم.

در زمین مسابقه در بخشی از سال 2021 روز های سختی داشتیم. به خصوص در ماه های اول این سال. مصدومانی طولانی داشتیم و باثبات ظاهر نمی شدیم، اما باید بگویم کاری که بچه های انجام دادند و 10 بازی بدون شکست ماندیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم، یکی از برترین لحظات من به عنوان مربی است و به آن افتخار می کنم.

یک تصویر از فصل پیش در فکر من مانده. جایی که 10 هزار طرفدار به آنفیلد آمده بودند و نات فیلیپس و ریس ویلیامز هر دو با زخم هایی روی صورتشان در حال تشویق کردن طرفداران بودند. از نظر من این تصویر گویاترین چیز از دستاورد ما بود.

بچه در فصل جاری هم عالی بوده اند و به همه نشان دادند چرا من خوش شانس ترین فرد روی زمینم که می توانم خودم را مربی آن ها بنامم. کار کردن هر روزه در کنار آن ها باعث افتخار است.

در نهایت می خواهم از طرفداران باورنکردنی مان تشکر کنم. بازگشت شما به آنفیلد و پرکردن این استادیوم بدون شک یکی از برترین اتفاقات سال جاری بود. یکی از اصلی ترین دلایلی که این باشگاه را ویژه و متفاوت می نماید، شما هستید. تاثیر نبودن شما در آنفیلد را در اروپا دیدیم. باور کنید نبودتان را حس کردیم. به خاطر شما ها است که آنفیلد تبدیل به جایی شده که هر حریفی از بازی در آن تنفر دارد. بدون حمایت شما موفقیت ما غیر ممکن است.

در خصوص 12 ماه آینده هیجان زیادی دارم. اطمینان دارم روز های خاطره انگیز زیادی در کنار هم خواهیم داشت. هر روز در چشمان شاگردانم نگاه می کنم و عطش و استعداد آن ها را می بینم. می دانم که به شدت می خواهند خاطرات ویژه فراوان بیشتری برایتان آماده نمایند.

به خاطر کرونا در روز هایی تاریخی زندگی می کنیم و مطمئنم خیلی از کسانی که این نامه را می خوانند در شرایط مشابهی هستند. صحبت پایانی من این است: به کسانی که دوست دارید و اهمیت می دهید نشان دهید چقدر برایتان ارزش دارند. از وقت گذراندن در کنار آن ها لذت ببرید. هر طور که تصمیم گرفته اید امروز را جشن بگیرید، برای شما و خانواده تان سلامت، شادی، آرامش و عشق آرزو می کنم.

با تمام عشق و علاقه

یورگن

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامه یورگن کلوپ به طرفداران لیورپول به مناسبت کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه یورگن کلوپ به طرفداران لیورپول به مناسبت کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید