نماینده مجلس در تبادل نظر با خبرنگاران: خسارت قرارداد ویلموتس را افراد خاطی باید بدهند

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس پیشین دادگاه های انقلاب استان تهران و نماینده بم درمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به جریمه معین شده برای ایران در قرار داد فوتبال و آقای ویلموس اگر تجدید نظر خواهی در مجامع بین المللی و دادگاههای مربوطه صورت گیرد مطمئنا وکلا با توجه به رقم جریمه ، پول خوبی برای حق وکالت می خواهد لذا باید ببینم ایا این دفاعیات می تواند به نتیجه برسد که هزینه لازم را انجام دهیم.

نماینده مجلس در تبادل نظر با خبرنگاران: خسارت قرارداد ویلموتس را افراد خاطی باید بدهند

موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس یازدهم در مصاحبه با وبلاگ فلش و سلفی ، با بیان اینکه اصل قرارداد جای بحث داشته اضافه نمود:باید معین گردد افرادی که این قرارداد را انجام دادند چرا بی دقتی و بی مسئولیتی داشتند چون معین نیست با توجه به رای دادگاه علیه ایران بعد از تجدید نظر خواهی، و دفاع وکلا ،آیا این شکایت منتهی به نتیجه مثبت در مورد ایران گردد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بحث دیگر این است که در داخل کشور باید با افراد خاطی که این قرار داد را بستند برخورد کنیم و پول جریمه ،از طرف آنان پرداخت گردد و هزینه به هر نحو از آنها گرفته گردد.

نماینده بم یادآورشد: این قرارداد کاملا غیرمسئولانه بسته شده و سرمایه مردم را هدر داده است لذا باید با عوامل آن برخورد جدی گردد.

وی با بیان اینکه مجلس در مورد این قرارداد وارد بحث شده تاکید نمود:البته مجلس جز نظارت و پیگیری کاری نمی تواند بکند ولی این نظارت به وسیله کمیسیون اصل 90 صورت خواهد گرفته و اگر به نتیجه برسد گزارش آن به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

رئیس پیشین دادگاه های انقلاب استان تهران گفت:در نهایت کسانی که درگذشته قرارداد را تنظیم کردند و در این بخش سهل انگاری کردند باید جوابگوی ملت باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "نماینده مجلس در تبادل نظر با خبرنگاران: خسارت قرارداد ویلموتس را افراد خاطی باید بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس در تبادل نظر با خبرنگاران: خسارت قرارداد ویلموتس را افراد خاطی باید بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید