هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به خطر غرق شدن قایق ها هشدار داد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، رئیس گروه پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در پی مواج شدن دریا خطر غرق شدن قایق های سبک و نیمه سنگین و آسیب تماشا قفس ها و تور های صیادی وجود دارد.

هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به خطر غرق شدن قایق ها هشدار داد

وبلاگ فلش و سلفی زاهدان - علی ملاشاهی گفت: در پی مواج شدن دریا خطر غرق شدن قایق های سبک و نیمه سنگین و آسیب تماشا قفس ها و تور های صیادی وجود دارد.

او می گوید: وزش باد شدید از عصر فردا 30 دی ماه دریای عمان، منطقه ها ساحلی و منطقه ها دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد که موجب طوفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج در منطقه ها ساحلی و فراساحلی می گردد.

او گفت: شرایط جوی ناپایدار تا بعد از ظهر روز شنبه دوم بهمن ماه ادامه دارد و در پی آن شاهد اختلال در فعالیت های دریایی خواهیم بود.

به گفته او احتمال وقوع خسارت به تاسیسات دریایی و ساحلی، خطر غرق شدن قایق های سبک و نیمه سنگین و آسیب تماشا قفس ها و تور های صیادی نیز وجود دارد.

ملاشاهی خواهان لغو فعالیت های دریایی به ویژه به وسیله صیادان شد و گفت: مردم استان در این مدت از فعالیت های تفریحی و صیادان نیز با توجه به خیزش گرد و خاک و کاهش دید در منطقه ها ساحلی، از انجام فعالیت های دریایی خودداری نمایند و قایق ها و تجهیزات صیادی خود برای پیشگیری از خسارت به مکان های امن انتقال دهند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به خطر غرق شدن قایق ها هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به خطر غرق شدن قایق ها هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید