انتها همکاری استقلال با استراماچونی ، مجیدی سرمربی شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، با اعلام رسمی باشگاه استقلال این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه حضور سرمربی ایتالیایی تیمش ندارد.

انتها همکاری استقلال با استراماچونی ، مجیدی سرمربی شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی به نقل از ورزش سه، امروز باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسمی سرانجام همکاری خود با استراماچونی را بیان نمود تا آبی ها به دنبال اعلام نام سرمربی جدید این باشگاه باشند.

متن کامل بیانیه باشگاه استقلال به شرح زیر است: پس از پاسخ باشگاه استقلال به شروط یازده گانه آندره آ استراماچونی، دو مرتبه مهلت ارائه پاسخ نهایی از طرف ایشان توسط باشگاه استقلال تمدید شد. ابتدا تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه و برای آخرین بار تا ساعت 10 صبح پنج شنبه (امروز). وکیل استراماچونی در پاسخ به مهلت اول گلایه کرده بود که چرا مباحث و اسناد مذاکره در فضای عمومی منتشر می شود و در سرانجام نوشته بودند که آماده مذاکره هستند. باشگاه استقلال در پاسخ به این نامه نوشت که وقتی از طریق اینستاگرام سرمربی و همسرشان و رسانه های ایتالیایی بسیاری از مسائل مطرح می شود، باشگاه هم مجبور است جهت روشن شدن اذهان عمومی اقدام به انتشار مستندات کند. در پاسخ به آمادگی جهت مذاکره، باشگاه خواستار حضور سرمربی در تهران جهت مذاکره شد.

اما در نهایت پاسخ وکیل استراماچونی مجددا همانی بود که قبلا منتشر شده. ایشان در آخرین ایمیل و مهلتی که توسط باشگاه استقلال تا ساعت 10 صبح امروز (پنج شنبه) تعیین شده بود، تاکید کردند تا شروط یازده گانه استراماچونی پذیرفته نشود، اتفاقی رخ نخواهد داد.

به این ترتیب باتوجه به آنکه در هفت روز آینده باید فهرست اولیه تیم استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود، جابجایی تیم برخلاف بسیاری از تیم های لیگ رجحان دچار تاخیر شده، انتهای هفته آینده باید تمرینات تیم آغاز و شرایط اردو و مسابقات تعیین شود و عملا شروط اعلام شده از سوی آندره آ استراماچونی از طرف باشگاه استقلال غیرقابل اجرا است، ضمن اعلام مختومه شدن این موضوع، در اسرع وقت تصمیمات جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

همچنین متاسفانه برخی رسانه ها با انتشار اخبار کذب و ایجاد امیدهای واهی باعث تشویش بیشتر اذهان هواداران شده اند. باشگاه استقلال اعلام می نماید تا زمان صدور این اطلاعیه هیچ ایمیلی مبنی بر تهیه بلیت هواپیما از طرف استراماچونی برای باشگاه ارسال نشده و اگر لازم باشد متن آخرین نامه رسمی وکیل ایشان منتشر خواهد شد.

وبلاگ فلش و سلفی نیز نوشت: در پی قطع همکاری باشگاه استقلال با استراماچونی، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتها همکاری استقلال با استراماچونی ، مجیدی سرمربی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها همکاری استقلال با استراماچونی ، مجیدی سرمربی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید