پای چینی ها به مرند باز می گردد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید صادق نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از شهرک ها و واحدهای صنعتی مرند، طی جلسه ای در فرمانداری مرند ابراز داشت: جلسه مبادلات اسناد واحد تولیدی الیاف شیشه ای مرند هفته آینده در کشور چین عملیاتی می گردد که براساس آن، یک شرکت چینی با هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در راه اندازی این واحد تولیدی مشارکت می نماید.

پای چینی ها به مرند باز می گردد

وی همچنین با اشاره به مشکل شهرک صنعتی زنوز گفت: ما در حضور مسئولان درباره عملیات آب شهرک صنعتی زنوز، به مردم قول داده بودیم که این عملیات هفته آینده شروع گردیده و تا 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین اعلام کرد: نواحی صنعتی روستایی مرند در صورت تصویب شورای نگهبان، به عنوان منطقه آزاد، به آن ها واگذار می گردد، اما در صورت رد مصوبه مجلس، شرکت شهرک های صنعتی نسبت به اجرایی شدن آن ظرف یک سال اقدام خواهد نمود.

حسن نژاد ادامه داد: تمامی منطقه یکانات و هرزندات تا قره تپه به عنوان منطقه آزاد، تصویب گردیده و در صحن مجلس رأی آورده و منتظر تایید شورای نگهبان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پای چینی ها به مرند باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای چینی ها به مرند باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید