راهنمای سفر

مجلل ترین سوئیت های دنیا

در این مقاله تور کوتاهی از مجلل ترین سوئیت های دنیا که هزینه اقامت یک شب در بعضی از آنها حتی اعداد پنج رقمی (به دلار) را هم نشان می دهد، خواهیم داشت.

12 مرداد 1400

شفاف سازی درباره بیمه راهنمایان گردشگری کشور

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شفاف سازی درباره بیمه راهنمایان گردشگری کشور صورت گرفت.

28 تیر 1400

واحد پول مالزی چیست؟

واحد پول مالزی رینگیت (Ringgit) است که با نماد MYR یا RM نشان داده می شود. پول خرد مالزی سنت یا سن (Sen) بوده و هر 100 سن یک رینگیت است.

18 دی 1399

نکاتی که باید درمورد سفر با اتوبوس در عید نوروز بدانید

تعطیلات نوروز ایام شلوغ و پر ازدحام جاده هاست. از این رو بهتر است با وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس مسافرت کنید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای سفر با اتوبوس و نکات ضروری آن آشنا کنیم.

28 مهر 1399

همه چیز درباره استان اردبیل

استان اردبیل | Ardabilاردبیل یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور در فصل بهار و تابستان است و معمولا در همه ایام سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. اردبیل یکی از کلان شهرهای ایران در شمال غربی کشور است. این استان در قبل و پس از اسلام مرکز آذربایجان بوده...

25 خرداد 1399

جاذبه های گردشگری روستای سهولان در آذربایجان غربی

روستای سهولان با دارا بودن جاذبه های تفریحی ارزشمند و زیبا گرچه تا حدی زیرساخت های لازم را دارد اما هنوز جای پیشرفت بسیاری را می توان برای آن تصور کرد. با ما در معرفی این روستای زیبا همراه باشید.

5 خرداد 1399

اولین سرویس شارژ اتوماتیک کیف پول در ایران راه اندازی شد

چندی پیش اسنپ و آسان پرداخت از کیف پول مشترک خود رونمایی کردند؛ اکنون روابط عمومی اسنپ از راه اندازی سرویس شارژ اتوماتیک این کیف پول خبر داده است.

30 دی 1398

ماه عسل در ارمنستان - خاطره ای که شیرینی آن از یاد نخواهد رفت

ماه عسل در ارمنستان قطعا خاطره انگیز خواهد بود. روزهای ابتدایی پس از ازدواج جزو شیرین ترین خاطرات زندگی تازه عروس و دامادهاست. خیلی ها برای گذراندن ماه عسل به کشورهای خارجی سفر می نمایند. خیلی ها هم به طور کلی قید برگزاری یک مراسم مفصل عروسی را می زنند...

19 دی 1398

سیر تا پیاز در سفر به سن پترزبورگ ، سفرنامه سن پترزبورگ روسیه

معرفی کشور روسیه به عنوان یه مقصد جذاب گردشگری ضرورتی نداره چون همه این کشور زیبا و تاریخی رو به خوبی می شناسن. طبق روال همواره در سفری که به این کشور داشتیم یه سفرنامه تصویری تهیه کردیم تا شما هم بتونید با ما در این سفر همراه باشید. این بار به شهر تاریخی...

4 دی 1398

4 هتل از بهترین هتل های آنتالیا

معرفی بهترین هتل های آنتالیااگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و می خواهید در این شهر از اقامتی لوکس همراه با بهترین و با کیفیت ترین خدمات برخوردار شوید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل آنتالیا در یکی از هتل های 5 ستاره آن می باشد. آنتالیا شهری است که گردشگران...

15 شهریور 1398

برنامه های فرهنگی خراسان رضوی در اوکراین اجرا می گردد

در نشست سفیر اوکراین در ایران با مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی درخصوص اجرای برنامه های فرهنگی این استان در اوکراین توافق شد.

6 مرداد 1398

محوطه کرملین، قلب تاریخی شهر مسکو

محوطه کرملین مسکومنظور از محوطه کرملین مسکو همان کرملین معروفی است که در روسیه واقع شده است و حتما بسیاری از شما خوانندگان در خصوص آن تاکنون خوانده اید. تصویرهایی که از کرملین دیده اید، شما را با دیوارهای قرمز رنگی که برج و باروهای دیدنی دارند، آشنا...

29 تیر 1398

تجلیل از ستاره و مرد اخلاق فوتبال هما

باشگاه ورزشی هما در مراسمی از حمید علیدوستی بازیکن و ستاره شاخص سال های پبشین تجلیل خواهد کرد.

6 تیر 1398

زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویر احمد در یک سال گذشته افزایش یافته است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویر احمد گفت: هدف ستاد خدمات سفر ایجاد هماهنگی کامل و انسجام بین همه ادارات عضو ستاد و ساماندهی فضاهای موجود برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران است.

24 خرداد 1398

برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بشرویه ویژه نوروز 1398

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بشرویه با رویکرد آمادگی و هماهنگی دستگاههای خدمات رسان در استقبال از مسافران و خدمت دهی مناسب به گردشگران نوروزی و ابلاغ وظایف کمیته های عضو ستاد در محل فرمانداری شهرستان بشرویه برگزار گردید.

13 خرداد 1398

شهرام علی محمدی: طرح نظارت بر تور های زمستانه شروع شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از شروع اجرای طرح نظارت بر تور های زمستانه اطلاع داد.

29 اردیبهشت 1398