ارتش ملی لیبی: شرایط سرت کاملا پایدار است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سخنگوی فرماندهی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر موسوم به ارتش ملی لیبی حضور نیروهای بیگانه در سرت را تکذیب و تاکید نمود، شرایط سرت کاملا پایدار بوده و دستگاه های امنیتی به شکل کامل کنترل سرت را در دست دارند.

ارتش ملی لیبی: شرایط سرت کاملا پایدار است

به نقل از ارم نیوز، احمد المسماری، سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی تحت فرماندهی خلیفه حفتر در بیانیه ای با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کنترل نیروهای خارجی بر سرت اعلام نمود: طرف های تحریک نماینده با انتشار چنین شایعه ها و دروغ هایی و این حجم گسترده از خبرهای جعلی نتوانسته و هرگز نخواهند توانست مردم لیبی را فریب دهند و همینطور جامعه جهانی را که به صورت مستقیم از ترکیه خواسته نیروها و مزدورانش را فورا از لیبی خارج نمایند.

المسماری اظهار کرد: با انتشار شایعه هایی همانند کشف بروشورهایی به دو زبان عربی و روسی در سرت حامل تهدیدهایی علیه نیروهای واگنر و جنایاتی که ادعا شده در سرت اتفاق افتاده اند، کوشش هایی برای ایجاد آشوب و تردید در مردم انجام می شوند و این اقدامات تحریکی آشکار و دروغی جدید است.

سخنگوی نیروهای وابسته به حفتر در ادامه گفت: هر بار که فرایند سازش سیاسی با نظارت هیات سازمان ملل برای حمایت در لیبی پیشرفت نموده و جامعه جهانی از آن تقدیر می نماید، فعالیت شبه نظامیان تکفیری افراطی افزایش می یابد چراکه سازش سیاسی برای آنها به منزله خاتمه وجود آنها است.

المسماری در خاتمه بیانیه خود گفت: شرایط سرت کاملا پایدار است و دستگاه های امنیتی کنترل این شهر را به طور کامل در دست دارند و هیچ مزدوری در داخل و یا بیرون شهر نیست و اینها فقط کوشش هایی برای دور کردن توجه ها از مزدوران واقعی هستند که به وسیله ترکیه و تشکل های تروریستی آن وارد لیبی شده و اکنون در غرب لیبی حضور دارند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ارتش ملی لیبی: شرایط سرت کاملا پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش ملی لیبی: شرایط سرت کاملا پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید