باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی استقلال شکایت می نماید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان اعلام نمود، این باشگاه از سرمربی تیم فوتبال استقلال شکایت می نماید.

باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی استقلال شکایت می نماید

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد در گفت وگو با رسانه باشگاه درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از ملاقات روز آدینه فولاد خوزستان برابر استقلال گفت: باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه و در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادر فنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد نمود. مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این مورد تصمیم گیری گردد.

وی ادامه داد: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق مدار درون و بیرون زمین پیروز شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین صورت گرفته به باشگاه فولاد را بر نمی تابیم. در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همیشه سرلوحه عملکرد اخلاقی مربیان عظیم آن باشگاه و طرفدارانش بوده است، اجازه نمی دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد. مربیان عظیمی مانند ناصرخان حجازی، پرویزخان مظلومی و مرحوم پورحیدری که فلسفه مربیگری شان ابتدا احترام به رقیب بود. از این رو ضمن دعوت طرفداران فرهیخته فولاد خوزستان و مردم شرافتمند خوزستان به آرامش، به آنان اطمینان می دهیم که محمود فکری بایستی در مراجع قضایی جوابگوی عملکرد غیراخلاقی خود در زمین فوتبال باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ فلش و سلفی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی استقلال شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی استقلال شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید