تأکید بر تعمیق و توسعه روابط صربستان با دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رئیس دانشگاه شهید بهشتی، بر تعمیق و توسعه روابط مشترک تأکید کرد.

تأکید بر تعمیق و توسعه روابط صربستان با دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، دراگان تودورویچ، سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با رئیس دانشگاه دیدار کرد. سفیر صربستان و هیات همراه، از فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی بازدید و با اعضای هیأت رئیسه دانشکده دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در این دیدار، به اهمیت ارتباط و تعامل میان ملل مختلف به ویژه ارتباطات فرهنگی و علمی اشاره و بر صلح و دوستی بین کشورها برپایه روابط سالم فرهنگی و سیاسی تأکید کرد. سفیر صربستان نیز با برشمردن سوابق همکاری های علمی و سیاسی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و صربستان، بر تعمیق و توسعه روابط با دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد.

دکتر کریمیان، مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه و دکتر احمدی زاد، رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، گزارشی از توانمندی های آکادمی ملی ورزشی بلگراد، توانمندی های دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی، جزئیات تفاهم نامه منعقده با آکادمی ملی ورزش صربستان را برشمرده و همچنین گزارشی از زمینه های همکاری توافق شده را ارائه کردند. در این نشست با بررسی زمینه های همکاری، مقرر شد راه های توسعه همکاری های مشترک پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تأکید بر تعمیق و توسعه روابط صربستان با دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید بر تعمیق و توسعه روابط صربستان با دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید