صفر تا صد موکب های دانشجویی در پیاده روی اربعین ، خدمات رسانی از مرز ها تا خاتمه جهت

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، بر اساس اعلام ستاد اربعین دانشجویی، بیش از 40 موکب دانشجویی سال جاری در جهت رائران اربعین خدمات رسانی می نمایند که دانشجویان می توانند برای اطلاع از جزئیات این موکب های این گزارش را بخوانند.

صفر تا صد موکب های دانشجویی در پیاده روی اربعین ، خدمات رسانی از مرز ها تا خاتمه جهت

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ فلش و سلفی، با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور به صورت گروهی و یا انفرادی خود را برای رساندن به این قافله آماده می نمایند.

در این راستا ستاد اربعین دانشجویی نیز برای تسهیل و مشارکت بیشتر دانشجویان در این سفر، تسهیلات و بخشنامه هایی را به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

از جمله تسهیلاتی که برای دانشجویان و گروه های دانشجویی در نظر گرفته شده، راه اندازی موکب های دانشجویی است که این موکب های خدماتی از جمله تغذیه و اسکان را برای دانشجویان ارائه می دهند.

برپایی موکب های دانشجویی یا از سوی دانشگاه ها به صورت ستادی و یا توسط گروه های دانشجویی و با حمایت دانشگاه ها و ستاد اربعین دانشجویی راه اندازی می گردد.

بر اساس اعلام ستاد اربعین دانشجویی در مجموع بیش از 40 موکب دانشجویی در ایام پیاده روی اربعین از مرز های خروجی کشور از جمله چزابه، شلمچه، مهران و خسروی تا جهت پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا برپا می گردد که دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور می توانند از خدمات این موکب های استفاده نمایند.

علاوه بر موکب های دانشجویی که برپا می گردد، ستاد اربعین دانشگاهیان در هر استان با هماهنگی هایی که با موکب های مردمی هر استان انجام داده، دانشجویان هر استان می توانند در موکب های استانی خود استقرار پیدا نمایند.

جزئیات حضور موکب های دانشجویی در جهتپیاده روی و عمود هایی که برپا می شوند به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صفر تا صد موکب های دانشجویی در پیاده روی اربعین ، خدمات رسانی از مرز ها تا خاتمه جهت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد موکب های دانشجویی در پیاده روی اربعین ، خدمات رسانی از مرز ها تا خاتمه جهت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید