نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری در مشهد مقدس افتتاح شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در این نمایشگاه که شامگاه آدینه و با حضور نماینده دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و آموزشی بخش دولتی و خصوصی برگزار گردید شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقیاتی خود را در معرض نمایش گذاشتند.

نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری در مشهد مقدس افتتاح شد

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی و عرضه توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی عنوان نمود.

محمد کافی اعلام کرد: برگزاری این نمایشگاه و حضور متمرکز شرکت ها و مراکز علمی و پژوهشی فرصت مغتنمی برای تبادل تجربیات و ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر محققان را فراهم می نماید.

وی با اشاره به این موضوع که تقویت و توسعه پژوهش و فناوری ضامن پیشرفت کشور است ادامه داد: توسعه اقدامات پژوهشی و سرمایه گذاری در این رابطه موجب رشد و بالندگی کشور می گردد و رشد و توسعه کشور برای مردم رفاه و امنیت به ارمغان خواهد آورد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد بابیان اینکه این دانشگاه به همراه جمع زیادی از شرکت های مرکز رشد در این نمایشگاه حضوری فعال دارند اعلام کرد: شرکت آریانا بوعلی، ربات سازان، نانو فناوری کربن، پژوهشکده هوا خورشید، گبسیس، بعد سوم پردیس ایرانیان، ترنم دانش آینده ازجمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه هستند که آخرین یافته هیا علمی خود را ارایه نموده اند.

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خراسان رضوی همچنین طی مراسمی با حضور استاندار از طرح مدل سازی گردشگری روستایی رونمایی شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خراسان رضوی همه روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد تا 16 آذرماه پذیرای علاقه مندان به پژوهش و فناوری است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری در مشهد مقدس افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری در مشهد مقدس افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید