میزان تسهیلات رسته های آسیب دیده از کرونا معین شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، براساس شیوه نامه پرداخت تسهیلات ویژه بنگاه های به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا در مجموع 40 هزار میلیارد تومان براساس ضوابط و شرایط تعیین شده تسهیلات به 13 رسته شغلی تعلق خواهد گرفت.

میزان تسهیلات رسته های آسیب دیده از کرونا معین شد

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی از فارس، براساس شیوه نامه پرداخت تسهیلات ویژه بنگاه های به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع تسهیلات به تفکیک رسته های به شدت آسیب دیده ناشی از کرونا مطابق ماده 3 این شیوه نامه به 13 ریال شغلی از جمله تولید و توزیع پوشاک، مرکز تولید و توزیع صنایع دستی، آموزشگاه های رانندگی، آرایشگاه ها و سالن زیبایی و گرمابه ، مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی، ابمیوه، و ... تعلق خواهر گرفت.

بر این اساس، تسهیلات اعطایی براساس این شیوه نامه به مرکز تولید و توزیع صنایع دستی 775 میلیارد تومان، مراکز و مجتمع های فرهنگی، آموزش هنری و رسانه ای 9154 میلیارد تومان، مراکز باشگاه ها و مجتمع های ورزشی و تفریحی 9669 میلیارد تومان، تولید و توزیع پوشاک 1464 میلیارد تومان، تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران، بوفه، طباخی، تالار پذیرایی، قهوه خانه، ساندویچی و موارد مشابه 3766 میلیارد تومان و ... است.

در ادامه جدول توزیع تسهیلات به تفکیک رسته های به شدت آسیب دیده و میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر رسته آمده است:

گفتنی است براساس ماده 17 شیوه نامه مذکر هر یک از دستگاه های بخش وزارت و موسسات اعتباری به ترتیب مسول کنترل و نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات در مصادیق تعیین شده دستورالعمل (دستگاه بخشی) حفظ اشتغال بنگاه (وزارت) و بازپرداخت (موسسه اعتباری) هستند و موظفند پایش و کنترل های میدانی لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده مغایرت یا انصراف ، مطابق ماده 10 دستورالعمل اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

به "میزان تسهیلات رسته های آسیب دیده از کرونا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان تسهیلات رسته های آسیب دیده از کرونا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید