یورگن کلوپ: مورینیو موفق ترین مربی دنیاست، بازی با منچستریونایتد، ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی، یورگن کلوپ از اهمیت رقابتی که آن را ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس نامید، آگاهی کامل دارد.

یورگن کلوپ: مورینیو موفق ترین مربی دنیاست، بازی با منچستریونایتد، ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس است

به گزارش وبلاگ فلش و سلفی ، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از آنچه ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس نامید، حرف زد.

سرمربی لیورپول گفت: با سرآلکس فرگوسن موافقم. این جدال، ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس است و حساسیت زیادی دارد. زمانی که در آلمان حضور داشتم، تمام کوششم را برای تماشای این بازی به کار می گرفتم. خیلی اوقات بازی پر برخوردی بود. حالا هم که اینجا هستم، همیشه رقابت تنگاتنگ است. گاهی نتایجی که شایسته اش بودیم را کسب نکردیم. بردهای زیادی مقابل یونایتد نداشته ایم اما کوشش می کنم این روند را تغییر دهیم. می دانم بازی بسیار سختی خواهد بود. این هفته به دستاورد بزرگی در لیگ قهرمانان دست یافتیم و برای حس کردن آسایش ناشی از آن، تنها یک روز وقت داشتیم. واقعا مشتاق این بازی بزرگ هستم.

او درباره تیم رقیب اضافه نمود: با وجود نقدها اخیر، منچستریونایتد کیفیت، سرعت و تکنیک بالایی دارد و تقریبا همه چیز تمام است. بازیکنانی مثل رشفورد، لوکاکو و لینگارد در ترکیب حریف هستند. ما حریف را بر اساس کیفیتش و نه امتیازاتی که جمع آوری نموده است، قضاوت می کنیم. منچستریونایتد هرگز فاقد جاه طلبی نشان نداده است. مورینیو هم موفق ترین مربی دنیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورگن کلوپ: مورینیو موفق ترین مربی دنیاست، بازی با منچستریونایتد، ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: مورینیو موفق ترین مربی دنیاست، بازی با منچستریونایتد، ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید