تعاریف و اصطلاحات

معرفی دستگاه های مخالف الکترونیکی شدن مجوز کسب وکار به مجلس

بر اساس اظهارات رئیس مرکز پایش و بهبود محیط کسب وکار دستگاه هایی که تا به امروز درباره اجرای قانون الکترونیکی شدن مجوزهای کسب وکار اقدامی انجام نداده اند و یا شرایط و ضوابط صدور مجوزهای خود را شفاف و در درگاه ملی مجوزها بارگذاری نکرده اند، برای تعیین...

25 اردیبهشت 1401

چرا گیمرها برای بازی کردن هزینه می کنند؟!

رپرتاژ آگهی- تا همین چند سال پیش، نزدیک به 90 درصد از بازی های ویدیویی که در بازار منتشر می شدند دارای خط داستانی یکسان، بدون هیچ هیجان افزوده ای بودند که گیمر پس از یکبار به سرانجام رساندن آن، رغبت نمی کرد بازی را مجددا امتحان کند. اما حالا با خرید پول...

23 اردیبهشت 1401

ضعف صنعت گردشگری مازندران چیست؟

فقدان طرح جامع گردشگری و تعدد مراکز تصمیم گیری، ضعف امکانات زیر بنایی و بازاریابی جدی ترین موانع توسعه صنعت گردشگری در مازندران است.

13 اسفند 1400

دلیل درد پشت سر چیست؟

مراحل ابتدایی تشخیص کلسترول بالا سخت است و کم تر با علائمی همراه می گردد. از آنجایی که مولکول های چربی به مرور در عروق خونی لخته می شوند، عوارضی هم ممکن است ایجاد گردد. بروز علامتی در پشت سر ممکن است نشانه بالا بودن مقدار کلسترول خون باشد.

26 دی 1400

لیفت شقیقه؛ کاربرد و توضیحات مهم در خصوص آن

هزینه لیفت شقیقه بستگی به روش انتخابی شما دارد. در کنار مزایایی که لیفت شقیقه برای شما دارد، متناسب با روشی که انتخاب می کنید، معایبی نیز خواهد داشت.

24 دی 1400

راهنمای خرید برترین مرطوب کننده و آبرسان مناسب پوست های مختلط

برای پوست مختلط از از کرم مرطوب نماینده ای استفاده نمایند که نه پوست را بیش از حد چرب کند و نه اینکه خشکی را از بین ببرد. پوست احتیاج به آبرسانی کافی دارد. بنابراین از کرم مرطوب نماینده ای که بتواند قسمت های خشک پوستتان را به خوبی مرطوب نگه داشته و آب...

4 آذر 1400

عارضه تومور مغزی در نوزادان

تومورهای مغزی از شایع ترین تومورهایی هستند که بچه ها را دچار می کنند و تشخیص زودهنگام آن ها می تواند به جراحی پیروز تر و درمان نتیجه بخش تری منجر شود.

26 آبان 1400

فواید معجزه آسا آب خیار

احتمالا می دانید که نوشیدن آب خیار برای سلامتی مفید است. حتی انداختن چند حلقه خیار درون آب نه تنها باعث تزئین لیوان آب شما می گردد بلکه علاوه بر آن، خواصی نیز دارد. اما دقیقا خواص آب خیار چیست؟ و چرا باید آن را به برنامه سلامت روزانه خود وارد کنید؟ برای...

18 آبان 1400

بیماری سرطان استخوان چیست و علائم آن چه می باشد؟

استئوکندروم تومورهای خوش خیم شایع تر از موارد بدخیم هستند. به گفته آموزشگاه آمریکایی جراحان ارتوپدی (AAOS)، شایع ترین نوع تومور استخوان خوش خیم، .

7 آبان 1400

مزایا و معایب رنگ رومالین چیست؟

رومالین نوعی پوشش سلولزی است که برای دیوار و سقف استفاده می شود. آن چه که در ساخت این پوشش استفاده می شود، الیاف طبیعی و سلولز می باشد. با این مقدمه در ادامه این مطلب از ما به بیان جزئیات در مورد این پوشش می پردازیم. با ما همراه باشید.

19 مرداد 1400

شفاف سازی درباره بیمه راهنمایان گردشگری کشور

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شفاف سازی درباره بیمه راهنمایان گردشگری کشور صورت گرفت.

28 تیر 1400

کرونا نفس تئاتر را گرفت

خبرنگاران/بوشهر جنوبی ها آدم های راحت و منعطفی هستند. ذات زیست ساحل و تعامل با دنیا بدون مرز، آن ها را به جای ثروت اندوزی، به سمت لذت از آنِ زندگی برده. همین است که از میان تمام شاعران نام دار کشور، بوشهر مرکز خیام مسلکان دنیا می گردد.

28 تیر 1400

11 خوراکی که برای درمان یبوست مثل آب روی آتش هستند

تقریبا 14 درصد از افراد در دوره ای از زندگیشان یبوست مزمن را تجربه می کنند. نوع و شدت این عارضه می تواند در افراد مختلف باشد. بعضی از افراد به ندرت دچار یبوست می شوند، در حالی که افراد دیگر بیشتر این عارضه را تجربه می کنند. عوامل مختلفی می توانند منجر به...

12 فروردین 1400

در میانمار چه می گذرد؟

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و میانمار با بیان این که به نظر می رسد طی ماه های آینده انتخابات جدید با نظارت و احتمالا مهندسی ارتش در میانمار برگزار خواهد شد، می گوید: در خصوص شرایط مسلمانان، به خصوص روهینگیاها نیز علیرغم انتقاد به عملکرد کلی آنگ...

26 اسفند 1399

سنگ حدید (مشخصات، خواص و قیمت)

سنگ حدید از جمله سنگ هایی است که برای نگین انگشتری به کار می رود و برای آن خواص درمانی فراوانی بیان شده است. سنگ حدید می تواند کم خونی را برطرف کند، اعتماد به نفس را بالا ببرد و در برابر شر دشمنان از انسان محافظت کند.

30 بهمن 1399

عینک واقعیت افزوده چیست؟

در مقاله پیش رو می خواهیم ضمن توضیح مفهوم واقعیت افزوده شما را با عینک واقعیت افزوده، انواع آن و ویژگی های مخصوص این تکنولوژی آشنا کنیم.

29 بهمن 1399

چگونه هایلایت صورت را صحیح اجرا کنیم؟

هایلایت صورت یکی از عوامل مهم در برجسته کردن ویژگی های صورت است. اجرای صحیح این تکنیک براساس نوع شکل و استخوانبندی انواع صورت متفاوت است.

18 بهمن 1399

گزارش، برده داری نوین در عربستان؛ از سوءاستفاده زنان تا پرکردن خزانه دولتی با پول مهاجران

کارگران خارجی به ویژه زنان در عربستان سعودی در شرایط برده داری و عدم برخورداری از ابتدایی ترین حقوق انسانی زندگی می کنند.

3 بهمن 1399

ابرنوسان مجدد در کمین بورس

بورس تهران برای سومین هفته متوالی با رشد شاخص همراه شد و ضمن افزایش 6/ 7 درصدی، تغییر فاز داد. در حالی شاهد رشد شتابان تقاضا در کلیت بازار سهام هستیم که به نظر می رسد عرضه آنچنان که باید جوابگوی تقاضای موجود نیست. از این رو بار دیگر تجربه تلخ حبابی شدن قیمت...

30 دی 1399

آیا قانون حق تنبیه فرزند را به پدر داده است؟

تهران (پانا) - یک کارشناس حقوقی در رابطه با تنبیه فرزندان از نظر قانون توضیحاتی ارائه کرد.

19 دی 1399
تعداد: (35)